2013. június 9., vasárnap



Szeretném megmutatni,hogy honnét kezdtem...
Pár évvel ezelőtt elhatároztam,hogy mostmár elég a mini szumós súlyomból.
95 kg-ról indultam.
Általános isolában nagyon nem szerettem a tetnevelés órákat.Én voltam a legdundibb csaj,kaptam is emiatt rendesen.Minden nap...
23 éves koromban,tehát pár hónappal ezelőtt :D,élemódot váltottam.
Akkortájt jöttek be Norbi-kódjai.Nem voltak péksütijei,termékei,csak a kódok.
Elkezdtem ez alapján táplálkozni.
Az első VIDEÓKAZETTA(!!!!) amire még tornáztam,az a Kiképzés volt.
Szakadt rólam a víz,azt hittem meghalok,alig birtam végigcsinálni.
Pár hónappal később már Réka tornáira nyomtam.Szintén halál közeli élményekbe részesültem. :)
A futás következett.Pár száz métereket tudtam eleinte egyfolytában lefutni.
Aztán tavaly megismerkedtem valami teljesen újjal,az Insanity-vel.
Shaun T nevű,amerikai fitnessedzőről van szó.
Akár 1000 kalóriás edzéseket "biztosít a pácienseknek".
Végigcsináltam a 60 napot és akkor jöttem rá,hogy bizony-bizony nem a napi 500 felüléstől lesz szép az ember pocakja és nem az 1kg-os súlyzó 100-szori megemelgetésétől.
Tavaly ősszel,miután befejeztem az Insy programot,képbe jött Zuzka Light és a súlyzók.
Ő is brutális,teljes test edzéseket készített,egy-egy videója átlagban nem több,mint 25 perc,de annál gyilkosabb.
Mostanában a fegyencedzés gondolatával kacérkodom.
Tavaly ismerkedtem meg szintén a paleolit táplálkozással.
Egészségügyi problémáim megszűntek tőle.
Viszont visszahoztam kb 2 hónapja a táplálkozásomba a rizst,zabot és a túrót.
Azt vettem észre,hogy jobban szálkásodom a magasabb szénhidrát beviteltől.
Hát,ennyi a sztorim. :)




 

1 megjegyzés:

  1. Tudnál nekem segíteni abban, hogy hol tudnék komplett insanity programhoz hozzájutni? :)

    Egyébként szuperül nézel ki, bár zárójelben jegyzem meg, a fenti kép sem volt annyira rossz. :))

    VálaszTörlés