2013. június 9., vasárnap

Cukkiniréteg alatt sült zöldségek

Imádom a zöldségeket,de valamikor már nekem is túl sok nyersen.
Ez az étel önálló fogásként illetve köretként is megállja azt hiszem a helyét. :)

A hozzávalóknak szerintem csak a fantázia szab határt,de én igy készitettem:
Fél fej vöröshagymát kókuszolajon megdinszteltem,adtam hozzá apritott gombát(100 gramm),sóztam,borsoztam.Fedővel letakartam,hagytam,hadd puhuljon.
Közben összeapritottam 350 gramm kelkáposztát,sós,forró vizben puhára főztem.
Egy nagyobb répát lereszeltem,hozzáütöttem 2 tojást.
Fogtam egy cukkinit,majd zöldséghámozóval szép,vékony lapokat szeleteltem belőle,annyit,hogy elfedje majd a zöldségeket,a többit összekockáztam.
A kész gombás-hagymás cuccot,a megfőtt,leszűrt kelkáposztát,a sárgarépás tojást,a kockára vágott cukkinit és 1 teáskanál mustárt összekevertem.
Egy kikent kisebb tepsibe öntöttem az egészet,majd ráraktam a cukkini szeleteket.
Kb 175 fokon 30 percig sütöttem,majd reszelt sajttal megszórtam és még 10 percet sütöttem.
Kihülés után szeleteltem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése