2013. június 22., szombat

Hogyan gyártsunk kifogásokat a testedzés elkerülésére?

Hát bizony....
Az emberek nagyon találékonyak,ha arról van szó,hogy hogyan mellőzék a sportot az életükből.(Most nem azokra gondolok,akik kemény fizikai munkát végeznek,mert Nekik természetesen megvan a napi aktivitás adag).
A kifogások közül a kedvenceimet sorolnám fel.
-Nincs időm!-hát,igen,a számítógép előtt ülve,a tévétávirányítót kapcsolgatva valóban elmegy az ember ideje.Az orvosi rendelőben is ezt fogod majd mondani,miközbe iratod a gyógyszered a magas vérnyomásra,a cukorbetegségre és miegymásra...

-Fáradt vagyok!-akár milyen hihetetlen,a sporttól még több energiád lesz!

-Neked könnyű!-hát igen,rettenetesen könnyű,ahogy edzem,kiköpöm a tüdőmet,az izmaim kegyelemért könyörögnek,a szivem az agyamban dobog és csatakokban folyik rólam a víz.Valóban az...

-Mit szólnak majd hozzá az emberek,ha elmegyek futni?-hát bizony,ez falun elég jellegzetes dolog.
De gondolj bele,hogy aki esetleg Téged leszól,végig tudná-e csinálni,amit Te csinálsz?Vagy amikor panaszkodik az egészségügyi és mozgásszervi gondjairól?

-Öreg vagyok én már ehhez!-soha nem késő elkezdeni.Múltkor olvastam egy öreg bácsiról,aki 101 évesen még lefutja a maratont.Egyébként a sport fiatalít. :)

-Fáj mindenem!-a sportnak gyulladáscsökkentő és méregtelenitő tulajdonságai vannak.

És a legjobb:-Nekem már mindegy!-ez rendesen ki szokta nálam verni a biztosítékot.Ilyenkor arra szoktam gondolni,hogy szerintem beszéljen egy temetkezési vállalkozóval és várja meg a temetőbe...

Ha edzel,adj bele apait-anyait,dolgozd ki a beledet!Tarts pihenőnapot és élvezd az Élet minden percét!


(a kép forrása:Tri3psz Motiváció)
Szóval,Neked mi a kifogásod? ;)


 


2 megjegyzés: