2013. december 19., csütörtök

Karácsonyi Detti brownie

Egyik FB barátnőmnek készítettem ezt a nagyon narancsos,nagyon csokis brownie-t.
Eddig párszor már gyártottam életem során más receptje alapján,de soha nem olyan lett,mint ahogy én azt elképzeltem:a teteje sült,a belseje olyan krémes.
Na,ennél ez összejött. :D
Dettikém,jó sütögetést Neked!

Hozzávalók a tésztához:


500 g nyers sütőtök
2 nagy narancs(nálam pontosan 800 g volt)
3 tojás
1 cs. sütőpor
4 ek holland kakaópor
5 dkg lenmagliszt
5 dkg vaj
4 ek joghurt
2 tk vaniliaaroma
1 tk rumaroma
édesítő

Elkészítés:
Előmelegítjük a sütőt 180 fokra.
A narancsok héját lereszeljük(fehér rész ne nagyon kerüljön bele,mert kesenyés lesz a tésztánk),a sütőtököt szintén.Az egyik narancsot kifacsarjuk.
Mindent összekeverünk egy tálba,majd egy kisebb,kivajazott tepsibe öntjük a masszánkat.
40-45 percig sütjük.
Közben elkészítjük az öntetet.

Hozzávalók az öntethez:

1 narancs leve+a már kifacsart narancs húsa(az is menjen bele,ami a tésztából kimaradt)
2 ek karamellás puding
2 dl kókusztej/tej
édesítő

Mindent összefőzünk egy lábasba.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése