2013. július 28., vasárnap

Erős vagy!

Mindenkinek egyszer az Életbe meg kell tapasztalnia,hogy milyen,amikor kihozza magából a maximumot.
Abból a maximumot,amit igazán szeret csinálni.
Amikor saját magad felett győzöl,esetlegesen nap,mint nap.
Amikor azt érzed,hogy igen,tegnap nem voltam ennyire képes,de ma megcsináltam.
Sokan nem hisznek Magukban.Pedig rettentő nagy erő lakozik bennük.Azt hiszik,ők csak  "átlagemberek".Pedig nem így van!
Mindenki egyedi,utánozhatatlan.Hatalmas energia lakozik Mindenkiben és nem szabad félni előcsalogatni az "állatot".
Nem szabad félni!Nem szabad elhinni a kékedők szavait,hogy:Neked úgysem sikerül!Óóó,Neked ez nem fog menni!Engem ez annál jobban szokott inspirálni,hogy csakazértis!
De,igenis menni fog,mert képes vagy rá!
Nincs olyan álom,amit ha nagyon akarsz,nem érsz el.Csak igazán akarnod kell.Nem szabad meghátrálni,kétkedni!Higgy Önmagadba!
A legjobb motiváció számomra a Végtelen hit cimű filmből való.Aki nem hisz Magában,annak szívből ajánlom! :)
Merj végigmenni az Utadon,bármilyen nehéz is lesz vagy ha nem áll melletted senki,akkor is.
Ne mond azt,hogy én ehhez túl gyenge vagyok.
Igenis,állj fel és csináld!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése