2014. január 15., szerda

Egy kicsit rólam

4 hónap...
4 hónap választ el egy versenytől,ami hihetetlen akaraterőt,kitartás fog tőlem kívánni.
Az első versenyem.
Amikor tavaly elhatároztam,hogy szeretnék indulni,közbejött egy sérvműtét.
Mivel nincsenek véletlenek és ez is egy jel volt,ezért arra gondoltam,hogy sokkal jobb,izmosabb formában tudok majd színpadra lépni.
Libabőrözök és összeszorul a gyomrom,ha rá gondolok.
Életem nagy lépese ez.
De lássuk,hogy honnét indultam/indulok:
Egy kicsi faluban születtem,Győr és Pápa között félúton.
Elég szegény családból származom,sokszor még az is problémát jelentett,hogy miből vesszük meg a kenyeret.A fürdőszobánkban egy fatüzeléses kisbojler volt.
A családomban nem láttam a sport kedvező hatásait,csak az alkoholét,amivel rendszeresen doppingolta magát apám és az ez által keletkezett feszültséget rajtunk vezette le.
Gyermekkoromban eléggé vékony lány voltam,még az ebédemet is rohangászva fogyasztottam el.Örökmozgó voltam.
A Nagymamám(szégény,nyugodjék békében)azt vette a buksijába,hogy nagyon vékony vagyok és fel kell neki hízlalnia.
Ez sikerült is. :D Ha hazamentem a suliból,rendszeresen várt a rizsfelfújt az asztalon jóóóóó vastagon meghintve porcukorral.
Én ekkortájt már kamaszodtam.Valahogy lomhább lettem.Már nem rohangásztam úgy.Erőteljes hízásnak indultam.
Aztán jött a suli.Kezdtek érdekelni a fiúk,én viszont annál kevésbé érdekeltem őket.
Koleszos voltam.A kolesznál volt egy focipálya,esténként lejártam futni.Nagyon rossz volt az a cipő,egyenes,vékony talpú,de akkor is futottam.Nem érdekelt más,csak az,hogy fogyjak le.
Aki már volt bentlakásos,az tudja,hogy a menza nem arról szól,hogy degeszre edd magadat. :)
Az első hónapba 5 kilót ledobdtam.Nagyon boldog voltam.Jött is az első szerelem.
Aztán 2,5 év múlva vége lett.
Jött a ballagás.
Meg a 95 kg.Meg egy lágyéksérvműtét.
Nagyon elkeseredtem.Én nem tudok lefogyni,ilyenek a génjeim,vastag a csontom....Valami ilyen kifogásokat kerestem.Aztán bekövetkezett egy egészségügyi műtét,kivették a jobb petefészkemet,mert volt rajta egy ököl nagyságú ciszta.
Mégis nekiálltam újra edzeni,illetve belevágtam az Update kódrendszerbe.Még ekkortájt nem igazán  voltak vidéken termékei,csak a kódok.
Elkezdtem fogyni,formálódni.Újra önbizalmam lett.
Akkor még csak a fogyás miatt nézegettem könyveket,olvastam cikkeket.Nekem is voltak tévutaim.
Szépen lassan,ahogy észrevettem,hogy vannak ám izmocskáim,egyre jobban belemélyedtem az egészséges életmódba,vitaminokba,táplálkozásba.
Már a súlyzóktól sem féltem.Közben megismertem a szabad testsúlyos edzést is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése