2014. május 19., hétfő

Túrós pite gazdagon



Az eredeti receptet fitMami blogján láttam és mit ne mondja,nagyon megkívántam. :D
Nagyon régen ettem pitét és tegnap fedeztem fel,hogy a rizsliszt mennyire jól működik,akár linzert,islert,könnyen nyújtható tésztát kapok,ha ebből a lisztből dolgozom.Nagyon megszerettem. :)

Hozzávalók a tésztához:

4 ek joghurt
csipet só
1 csomag sütőpor
édesítő
4 dkg puha kókuszzsír vagy vaj
8 dkg lenmagliszt
5 dkg szezámmagliszt
10 dkg rizsliszt
2 tojás
csipet só
1 citrom reszelt héja

A hozzávalókat összegyúrjuk,majd kétfelé vesszük.

Elkészítjük a tölteléket:

750 g túró
1 citrom héja+leve
édesítő
1 tk vaniliaaroma
2 tojás
2 ek zabpehely
mazsola(opcionális)
Mindent összekeverünk egy tálban.

A tészta egyik felét vékonyra kisodorjuk,majd kisméretű tepsibe rakjuk.Erre rárakjuk a tölteléket,majd kisodorjuk a tészta másik felét is.
Villával megszurkáljuk a tetejét,majd tojással lekenjük a tésztát.
180 fokos,előmelegített sütőbe 20-25 percig sütjük.

Jó étvágyat! :)

Az eredeti recept:
http://www.fitmami.viengso.net/index.php/edd-magad-sexyre-receptek/etelek/145-turos-pite




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése