2015. január 22., csütörtök

Répatorta

Nekem az egyik kedvenc sütim.
Mikor elöször hallottam róla,tágra nyílt szemekkel néztem és nem tudtam egyszerűen elképzelni azt az ízvilágot,amit egy répás süti adhat.
Mindenki figyelmébe ajánlom,tényleg ódákat lehetne zengedezni róla.


Hozzávalók:

3 tojás
2 dkg zsiradék(kókuszolajat használtam,de olvaszott vaj is jó hozzá)
fél tk szódabikarbóna
2 tk fahéj
150 g darált zabpehely
6 ek kókuszreszelék vagy 2 ek kókuszliszt
3 ek joghurt
csipet só
másfél ek méz vagy ennek megfelelő édesítő
30 dkg reszelt répa
1 tk vaniliaaroma


Elkészítés:


A tojásokat a mézzel,csipet sóval,vaniliával,olvasztott zsiradékkal ,joghurttal kikeverjük,majd a száraz alapanyagokat is apránként hozzáadjuk.Egy kisebb,zsiradékkal kikent tortaformába vagy tepsibe rakjuk a masszát.
175 fokos,előmelegített sütőbe kb 35 perc alatt megsütjük.Hagyjuk kihülni.
A tetejét a következő krémmel vonjuk be,miután teljesen kihűlt a tészta:

200 g tömlős sajtot,50 g vajat,1 tk vaniliaaromát és édesítőt kikeverünk.

Jó étvágyat! :)

2 megjegyzés: