2013. augusztus 9., péntek

Most időmilliomos lettem. :)
Kedden volt egy sérvműtétem,sajnos korrigálni kellett a régit,mert újból kiszakadt a hasfalam.
Az első műtétnél nem raktak be hálót,most ezt bepótolta a Drága Doktor úr.
Fantasztikus munkát végzett rajtam,a,a sebem már most csodaszép,ugyanis a régi műtétem annó még varratszedés után kifakadt,maradt egy csini kis púp a helyén,így gátolt meg abban,hogy haspólót hordhassak. :D
A műtét másfél órára sikeredett.
Már a műtét elötti két hétben vadásztam hasfalsérv-kötő után,de nem igazán találtam méretben nekem valót.
Műtétből felébredve már rajtam volt a tökéletes méret. :D
Ismét közelebb kerültem az Álmomhoz.
"Az út tesz boldoggá,nem a cél."(idézet a Békés harcos útja c. filmből)
Nem féltem a rám váró beavatkazástól csöppet sem,tudtam,hogy minden rendben lesz.Az idegességnek csak akkor éreztem csöppnyi szikráját,mikor beadták az altatóinjekciót.
Elötte lévő napokban már képzeletben lapos,izmos hassal láttam magamat.
Az emberi elme hatalmas erővel rendelkezik.Sokkal többel,mint gondolnánk.Óriási dolgokat tud vele megvalósítani az emberek.
Azt vettem észre,hogy félnek használni a képzeletüket.Azt a képzeletet,ami gyermekkorban,ösztönösen megvolt.Amikor nem voltak határok,bármik lehettünk:Hercegnők,Kalandorok,Kincsvadászok,Felfedezők.
Miért félnek ennyire használni?A sok negatív tapasztalat miatt?Mert úgysem sikerül?Mert más is megpróbálta és belebukott?
Igenis,én megmaradtam Gyereknek,elképzelem az én fantasztikus Álmomat,ami,1000%,hogy sikerülni fog.Nem kételkedek benne.Látom Magamat,ahogy elérem.Semmi nem tarthat vissza.Nincsenek korlátaim.
A korlátok csak saját magunkban vannak.Ha el akarsz valamit érni,igenis csináld,tegyél meg mindent érte.Ne forduljon meg egy percig sem a fejedben,hogy ez Neked úgy sem fog menni,mert a szomszéd,az orvos,a kispista azt mondta.
DE!!!Igenis fog menni,mert Te döntöttél úgy...

Akkor is nekivágok, ha nincs reményem
 
S akkor is kitartok, ha nem kecsegtet siker.
(forrás:demotivalo.com)

3 megjegyzés: